Leta i den här bloggen

tisdag 30 augusti 2011

Migrän

Blä! Idag har jag haft migrän för tredje gången i mitt liv. Började få lite ont i huvudet på jobbet men trodde att det skulle gå över efter en panodil. Men inte då. Som tur va slutade jag kl 13 så jag gick hem och la mig och halvsov i ett par timmar. Mamma var gullig och kom hit med fler panodil så efter ett tag gick det över lite. Har lyckats packa ner det mesta från köket men det går inte snabbt kan jag säga. Fy fan, stackars dem som får migrän ofta säger jag bara.

Nu kollar jag på 90201 och äter sen middag. Det blev stekt squash och haloumi, gott och snabbt. Skulle ju ha tränat idag men det var inte att tänka på. Någon där uppe verkar vilja att jag ska komma iform. Har ju bara frossat i onyttigheter hela helgen så nu är det skärpning i två veckor för sen är det semester :)

Inga kommentarer: