Leta i den här bloggen

onsdag 17 augusti 2011

Gooood Mooorning!

Eller ja, förmiddag är det väl nu i och för sig. Har hunnit med att gå upp, läsa ett par kapitel i Harry Potter, plocka ihop all tvätt, äta frukost med mamma och läsa lite bloggar.

Nu är det Hem till gården och efter det ska jag ge mig iväg och leta lite möbler. Ska ju ha ny säng och ny soffa till nya lägenheten och det är svårare än man kan tro att hitta något som passar både storleksmässigt, prismässigt och utseendemässigt. Vill ju ha en säng som är 120 cm minst, en 90 säng på två personer är inte ok. Sen vill jag ha en snygg och skön soffa, ingen som har en stående? I värsta fall får jag väl tvinga med mannen till Ikea som han gillar så mycket ;)

Ikväll blir det förhoppningsvis en promenad med Cajsa och Linnéa, det får räcka som dagens träning eftersom jag har grym träningsvärk efter igår. Men det är ju ett kvitto på att jag har ansträngt mig i alla fall :)

Inga kommentarer: