Leta i den här bloggen

måndag 29 augusti 2011

En bit på vägen

Nu har jag kommit en bit på vägen. Massa kläder och skor är nedpackade och köksskåpen städade. Men fortfarande känns det som att det är massor kvar. Usch. Känner inte att jag hinner med det jag vill.

Men imorn blir det ett ryck efter jobbet (slutar 13.15) så då ska det sista packas och sen är det bara finstädningen kvar. Ska bli så jävla skönt när allt det här är över. Det är såå mycket som har krånglat med den här flytten.

Nu har jag precis duschat och fixat mina naglar så jag ser presentabel ut imorgon. Borde ha tränat idag men har helt enkelt inte hunnit. Fick ju ett överraskningsbesök av min lilla älskling och John så det blev en tur till Campino. Deras skaldjurssallad är riktigt god :). Så kul att få lite kvalitetstid med min darling så här mitt i veckan, vi ses ju så sällan annars.

Nu blir det ingefärste och en brownie till Hollywoodfruarna :)

Inga kommentarer: