Leta i den här bloggen

tisdag 23 augusti 2011

Planering!

Jag håller på att bli galen. På riktigt, psykbrytet är nära. Jag hatar verkligen att flytta, det är det värsta jag vet. Man ska packa ner allt man äger, man ska hitta någon med bil som kan köra skiten, man ska hitta en bil med dragkrok, en släpkärra som är tillräckligt stor, man ska först få ut möbeljävlarna ur ett hus och sen in i ett annat, möblerna får inte vara för stora om de ska gå in genom dörrarna, saker går sönder för att man packar dåligt, man glömmer saker som typ krukväxter som inte går att packa ner, jag är för svag för att lyfta massa saker och måste motivera folk att hjälpa till, folk har inte tid, lägenheten ska städas in i minsta vrå, det man inte ska ha med sig ska fraktas bort och allt detta ska jag göra själv på en vecka. Ok, bilkörandet står jag inte för och bärandet får jag förhoppningsvis lite hjälp med men allt annat! Det är så förbannat mycket!

Om jag ska skriva om nåt roligare så kan jag ju tala om att jag har spenderat dagen med Cajsa på Lysingsbadet och försökt bättra på den obefintliga brännan. Mycket trevligt! Sen blev det en långpromenad på 1,5 timmar med henne och Linnéa. Jätteskönt att gå i solen och snacka skit men nu känns det i fötterna haha. Vi sågs ju igår också och tog en fika på Café Gården och sen lagade vi middag hos Linnéa och hängde där hela kvällen. Så himla mysigt att få lite kvalitetstid med mina girls :)

Nu ska jag äta upp min middag som består av bacon och champinjoner med grädde, soja och lite kryddor, serverade med isbergssallad och gurka. Enkelt och gott! Sen blir det duschen och strykning av arbetskläder för imorn är det jobb som gäller 12-18.30, ska bli kul.

Godnatt på er!

Inga kommentarer: