Leta i den här bloggen

onsdag 4 november 2009

Trött!

Vet ni hur trött jag är på en skala? Jag har varit i skolan mellan 10 och 17 idag och bara lyssnat, lyssnat och lyssnat. Tillsist blev jag så slut i huvudet att jag satt och tänkte på vad jag ska handla senare. Va på utlandsstudier-möte med Tilda men blev inte mycket klokare, jag både vill och inte vill plugga utomlands, jag vill ha praktik också, men då ska det vara en bra en, ingen skitpraktik, jag vill bli en "utvecklad människa", jag vill ta alla chanser och jag vill massa andra saker och så får jag panik för att jag inte kan bestämma mig och så skiter jag i alltihop. Jag känner mig själv. Bläää. Jag som inte ens vet hur nästa vecka ser ut har väl ingen jävla aning om hur näst-nästa termin ska bli. Dessutom är jag fortfarande förkyld och snorar och hostar hela tiden, det liksom trycker i huvudet. Och just det, jag har 2 hemtentor som ska bli klara inom en snar framtid. Fy fan, jag vill bara krypa ner under täcket och försvinna alternativt ta en sjuhelvetes krogrunda och rensa huvudet lite. Det vore trevligt, en repris av lördagen tack, den var fabulous!

//Lina

Inga kommentarer: