Leta i den här bloggen

torsdag 19 november 2009

Drömmar.

Det här med drömma är ju rätt konstigt, som inatt till exempel. Jag drömmer att jag och Daniel är i London. Jag har aldrig varit i London så jag har ingen koll på hur det ser ut där egentligen men nu såg det ut ungefär som Göteborg. Jag går in i en galleria med enbart smink. Bara lite dyrare, lyxiga märken som nu är nersatta med typ 90%. Jag är i himlen och plockar ner vara efter vara i min korg som är en sån där vanlig korg som finns i mataffären. När jag kommer till kassan har jag bara en svensk 100-lapp som inte går att betala med så jag tar upp ett kort som inte heller funkar. Då säger jag till expediten "Jag vet att det inte funkar men det här är ju bara en dröm så jag kan väl få grejerna ändå?" Och det fick jag, plus massa prover på andra produkter.

Hahaha, kul att jag i drömmen visste att jag drömde. Nu ska jag göra mig iordning och åka in till stan, sen blir det plugg och bodybalance.

//Lina

Inga kommentarer: