Leta i den här bloggen

måndag 16 november 2009

Party Party!

Den här helgen har varit mycket händelserik. Cajsa, Maja och Jag började med tacomiddag hemma hos Cajsa där vi också hann förfesta en hel del, så himla kul att träffa dem igen. Kvällen fortsatte på Palladium med dans, drinkar och kvällens roligaste överaskning i form av min älskling som hade fixat skjuts från kräftskivan han va på, då blev jag glad :D. Sedan blev jag lite för glad men det pratar vi inte om eller hur?? Tack, Tack till Carolina som kom och hämtade mig när det gick lite överstyr. Och ett större tack till min Daniel som står ut med mig (och som efterlyser mig när det behövs men det pratar vi inte heller om). Kommer inte på så mycket mer att berätta för tillfället så ni får lite bilder istället:


Me & Majs


Maja posar


Fördelsedagsbarnet Cajsa


Boven i dramat :P


Maja på Palladium


Jag och Cajsa :)

Fler bilder finns på Facebook :)

//Lina

2 kommentarer:

Maja sa...

Men vad lyckades du med nu? är jätte nyfiken ju! :P

Kaos-Lina sa...

Haha, jag "försvann" på kvällen så Cajsa övertalade Carolina att åka och leta efter mig. Stackars Carolina men tur för mig att jag har en snäll extramamma :)