Leta i den här bloggen

tisdag 24 november 2009

10 sanningar.

Jag såg att en bloggare hade skrivit 50 sanningar om sig själv. Jag nöjer mig med 10.

1. Jag önskar att jag var mer vältränad.

2. Jag vill ha en egen lägenhet som jag får inreda helt som jag vill.

3. Jag vill ha ett husdjur.

4. Imorn skulle jag vilja skolka och åka in till stan istället för att vara i skolan och jobba med grupparbetet...

5. ...men jag får så dåligt samvete när jag skolkar så det kommer aldrig att hända.

6. Förövrigt har jag jävligt låg moral

7. Det äckligaste jag vet är matrester i slasken, det är så vidrigt att jag aldrig tar upp det. Sånt får min älskling göra :P

8. Jag kan dricka precis vad som helst förutom Jäger, då mår jag dåligt.

9. Jag överväger att ta mina sparade körkortspengar och resa nånstans över nyår.

10. Jag smider i hemlighet planer på att röva bort min älskling och låsa in honom hemma hos mig ;)

Trevlig kväll!

//Lina

Inga kommentarer: