Leta i den här bloggen

måndag 9 november 2009

Pokerface!

Denna helg har det spelats poker mina vänner! Först med älsklingen, Robin och Erik på fredagen där jag gjorde en sanslöst dålig insats måste jag säga, åkte ut först och fick skämmas hela kvällen. Men kul va det. Fick ju även chansen att ge lilla Robin lite stryk hehe. Vill bara förtydliga för alla som hört detta att det var en plastflaska jag slängde i huvudet på honom och inte en av glas. Det hade varit dumt.

På lördagen var jag skapligt revansch-sugen och denna gång dök det upp lite mer folk, hur trevligt som helst :). Två matcher ägde rum och gissa vem som vann den första?? Jag såklart :D. Sedan vet jag inte riktigt vad som hände, jag spårade ur helt och håller och flummade runt som fan. Det var nog jägerns fel ;). Seriöst, jag har inte skrattat så mycket eller haft så mycket damp-ryck på vääldigt länge. Om någon har bilder från när jag leker dvärg och har krypit in under köksbänken kan ni väl skicka dem och sedan radera dem tack :P.

Söndagen kan gå till historien som den mest intelligensbefriade dagen ever, enligt Daniel var jag fortfarande full vid 16.00 och jag kan inte riktigt protestera, jävla jäger säger jag bara. Som tur är mår jag ju aldrig dåligt dagen efter, jag är bara riktigt, riktigt slut i huvudet. Hahahaha. Så jävla roligt.

Nu får ni lite fina bilder från fredagen, de från i lördags går tyvärr inte att använda eftersom jag inte fotade utan tog 1-sekunders filmer på alla hehehe.



Pokerproffsen :D



Erik in action.



En koncentrerad Robin.



Älskling <3 (som är en aning irriterad över att jag leker hobbyfotograf :P)



Erik är skadeglad :)



Den hemska kalles-kaviar kortleken som inte har några röda kort, de är guldfärgade istället, mycket jobbigt. Men det är lite kul att istället för en dam är det Kalle i krona och det tyckte jag var väääldigt kul vill jag minnas.

//Lina

Inga kommentarer: