Leta i den här bloggen

onsdag 18 november 2009

Regnet det bara öser ner...

Helt allvarligt nu, om någon bara kunde kläckt ur sig att Växjö är Sveriges näst regnigaste stad INNAN jag flyttade hit så hade jag blivit besparad en väldig massa lidande och varit en betydligt gladare människa. Men som vanligt går det inte att lite på något folk säger.

Jag är dyngsur och funderar på om jag ska duscha innan jag torkar eller vänta en stund. Livsavgörande fråga, verkligen.

Annars har jag varit på språng större delen av dagen, först i skolan 9-9.30 och gjort meningslös kodning, sedan hem och vila en stund äta lite och iväg till Matilda N där de tre musketörerna påbörjade ännu ett banbrytande projekt. Min del blir att skriva om risker och det kan ju passa ganska bra eftersom jag är ganska dum i huvudet och tar rätt stora risker lite då och då.

Hann inte träna nåt idag eftersom jag hade läst fel på schemat och trodde att Core-passet började 17.30 men det var 17.00 som gällde. Jag får väl ta igen det imorn.

Nä, nu har jag bestämt mig, jag duschar innan håret har torkat, allt annat känns onödigt.

Puss

//Lina

Inga kommentarer: