Leta i den här bloggen

fredag 27 november 2009

Men Åååååhhh!!!

Fy fan! Jag ber om ursäkt men nu bara måste jag avreagera mig. Så jävla förbannad är jag. Jag begriper faktiskt inte hur vissa människor är funtade. Alls. Åååååhhhh!!! Jag vill bara slå någon riktigt jävla hårt och sedan fråga vad fan felet är. För jag fattar inte, verkligen inte, så du kan sluta säga till folk att jag "vet vad jag har gjort" för det gör jag inte. Och om det nu är ett så jävla stort problem så kan du väl snälla säga det till mig eller hålla käften. Och nu finns det säkert massa människor som tycker att jag är patetisk som skäller på någon i en blogg men det skiter jag i för personen det gäller har satt nivån på det hela och den är fan inte hög.

Men nu skiter jag i dig och hoppas att du kan skita i mig så blir alla så mycket gladare. Jag kan inte ens säga att jag är besviken längre. Sårad har jag slutat bli för länge sedan. Vänskap är ett skämt.

Och nu åkte Mariett ut ur Idol också.

Godnatt.

/7Lina

Inga kommentarer: