Leta i den här bloggen

torsdag 15 oktober 2009

Vet ni vad?

Jag har hittat en blogg som är så FÖRBANNAT bra. Den är helt underbar, jag känner igen mig själv så mycket att det är som att läsa om sig själv förutom att den bloggen är ärlig. Helt och hållet genomärlig, allt det "fula" som finns under en ovanligt vacker yta kommer fram på ett sätt som gör att jag inser att min egen blogg är skit egentligen. Jag säger att jag är ärlig men det är jag fan inte, jag försöker bara visa alla bra sidor och dölja de dåliga. Det finns så mycket jag skulle kunna berätta om mig själv, både fina saker och riktigt riktigt fula, det finns så mycket som jag skulle dela med mig av för att få andra att känna sig mindre ensamma. Men det kommer jag inte att göra än, för jag vill fortfarande hålla uppe en fasad för att ni ska tro att jag är något jag inte alltid är. För att jag inte vill att ni ska se ner på mig. För att jag inte vill släppa in er. För att jag inte vill att ni ska veta för mycket om mig. För att det finns sidor hos mig själv som jag fortfarande skäms över.

//Lina

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man får gärna skriva adressen till den fantastiska bloggen om man vill :)Och din blog är kanon som den är. Puss

/Lennyola

Kaos-Lina sa...

Kan ge den till dig på msn, vet inte om personen vill att jag skriver den här :P Tackar :)

Puss

Maria sa...

Jag blir ju oxå nyfiken =)