Leta i den här bloggen

måndag 26 oktober 2009

Blääää...

Är riktigt grinig ikväll, mest för småsaker som att jag inte hittar 2 precis nya tröjor, min hy krånglar och inget hjälper, jag känner mig tjock och otränad och tänker att jag måsta köpa det förbannade träningskortet för 700 spänn imorn och komma igång. Mitt rum är stökigt och alldeles för litet, jag vill ha en egen lägenhet!! Jag borde skriva hemtenta men jag kommer inte igång, jag borde läsa kurslitteraturen men jag vill inte. Jag är lat. Mitt hår är superslitet men jag kan inte boka nån klipptid eftersom jag inte vet när jag ska åka hem nästa gång. Jag saknar min Daniel nåt förskräckligt även om vi sågs igår. Jag är sugen på nåt men vet inte vad. Jag måste köpa ny mobil men vet inte vart. Jag vill inte gå på föreläsningen imorn.

JAG ÄR DAGENS FUCKING I-LANDS PROBLEM!!

//Lina

Inga kommentarer: