Leta i den här bloggen

tisdag 6 oktober 2009

Keep moving in the right direction.

Nu är jag hemma från stallet och är helt slut i alla muskler. Vår nya ridlärare körde verkligen med oss idag och jag fick bevisat att jag själv är min värsta kritiker. Jag tyckte verkligen att det gick skitdåligt och att det inte var någon ordning alls på varken mig eller hästen förrän de sista 15 minuterna som kändes bra. Men i efterkritiken fick jag tummen upp och bara beröm, konstigt det är ibland.

Jaja, jag var ju på infomöte om utlandsstudier/praktik också och det var väl sådär halvintressant, jag upptäckte en gigantisk spindel som kröp på golvet så jag kunde inte koncentrera mig och när jag visade den för Matilda kunde ingen av oss koncentrera sig. Tillslut blev spindeln upptäckt av alla lärare och en av dem tillfångatog odjuret. Sedan blev det lite diskussion och frågor och sen var det slut. Vet inte om jag blev så mycket klokare faktiskt, vet ju fortfarande inte vad jag vill göra. Men det rer sig väl. Blev iallafall gladare efter fikan med Matilda i bibblan, hur mysigt som helst. Det blev många sjuka samtalsämnen hehe. Original och kriminella erfarenheter. Trevligt trevligt.

Nu ska jag packa för att dra hem igen, känns inte som att jag gör nåt annat än åker fram och tillbaka. Men nu är det ju för att jag ska på begravning. För första gången i mitt liv faktiskt, får se hur det går.

//Lina

Inga kommentarer: