Leta i den här bloggen

onsdag 21 oktober 2009

En liten lista igen...




PERSONLIGT


namn: Lina

födelsedag: 3 november

födelseort: Västervik

längd: 160 cm tror jag

ögonfärg: Blå-grå-gröna med lite brunt i, heter det melerade då?

hårfärg: Just nu vet jag inte riktigt, mellanblond med utväxt som ska fixas snart.

högerhänt/vänsterhänt: högerhänt

pojk/flickvän: Japp, min Daniel

stjärntecken:
Skorpion

skostorlek: 35-36, har pygméfötter

är dina föräldrar skilda: De var i och för sig aldrig gifta men de har separerat.

skor i dag: Inga än så länge men om jag går och handlar blir det svarta tygskor

det första du tänker på när du vaknar: "Neeej, jag vill inte gå upp"

när går du och lägger dig: Oftast när jag är trött.



X- ANTAL

antal personer du kysst: Oj då, det är många :P

antal du haft sex med: Tänker jag inte tala om men det är fler än 1 och färre än 10

antal förhållanden: Just nu 1 ;)

antal syskon: Två

antal piercings:
Bara öronen

antal tatueringar: Ingen än så länge.



FRAMTIDEN

antal barn: Helst 2

namn på barnen: ingen aning faktist

drömjobbet: Journalist, lyxhustru :P



FAVORITER


mat: Älskar alla sallader, Kyckling med satay-sås och tacopaj.

sport: Ridning, yoga, bodybalance.

djur: Katt och häst. Vill ha en mops också.

godis: Sötlakrits, choklad och marshmallows

lyckotal: 2

tuggummi: Vad som helst med mintsmak

helgdag: Lördag tror jag.

årstid: sommaren :D

tandkrämsmak:
mint

radiostation: Vet inte faktiskt



HAR DU NÅNSIN

varit kär: Yes

rymt hemifrån: inte på allvar men det hände nog nån gång när jag va liten.

föreställt dig ditt span naken: Hahaha, det har nog hänt.

skolkat: ja, speciellt från Morgans lektioner. Och matte. Och idrott...

sovit utomhus: Inte en hel natt men några timmar

gråtit i skolan: Ja när jag va yngre.

spytt i skolan: Bara på mina syskons skola. Fast jag har ju också gått där så det kanske räknas? Vilken äcklig fråga egentligen, vem vill veta sånt?

gjort något dumt som du skrattar åt i dag: HAHAHAHA, Jag skulle kunna skrva en bok om mina dumheter.

sett en död människa: Nej, och det är jag glad för

druckit alkohol: Jajjamen.

ätit sushi: Ja, men bara provsmakat. Vill gärna testa igen.



THIS OR THAT

cider eller öl: Vilket som i lagom mängd, tycker inte om att dricka något av det en hel kväll.

pepsi/cola: Känner faktiskt ingen större skillnad.

mc donalds/burger king: Mc donalds, definitivt.

kärlek eller sex: Kärlek

choklad/vanilj:
Båda är goda

jordgubbar/blåbär: Båda här med :P

kött/veg: Vet faktiskt inte. Älskar grönsaker men kött är också gott. Men hellre ett liv untan kött än ett utan grönsaker.

tv/film: Men så jävla svåra frågor då... Säger väl TV då.

kinesiskt/mexikanskt: Kinesiskt

kakor/paj: Paj

mtv/vh1: ser aldrig på något av dem



KAN DU

gå ner i splitt eller spagat:
Näe, är stel som ett kylskåp

skriva med båda händerna: Jag kan skriva lite med vänster men det blir inte snyggt. Det blir det ju iofs inte med höger heller...

vissla: Nej.

blåsa en bubbla: Med tuggummi eller spott? Kan säkert med båda men känner att spottbubblor är ett passerat stadie. Disgusting!

ha dina ögon i kors: Ja det tror jag

nudda näsan med tungan: Haha, nej.



VEM VAR DEN SENASTE


du pratade med: Min granne Mikael

du msnade med: Anders

du smsade med:
Matilda

du ringde: Mamma

du kramade: Mamma där med

du pussade: Daniel <3

du hade sex med: Daniel

du skällde på: Anna



SENASTE DU


skrattade: igår

grät: i Söndags när jag va sjuk och miserabel

filmen du såg:
Sunes jul :D

tuggade tuggummi: igår tror jag

drog ett skämt: Det va nog igår



VAR ÄR DU

vad ser man utanför ditt fönster: willys, lägenheter, en väg, ett slott, en äng och bilar

vad har du på dig:
mjukisbyxor och linne

vad är det på din musmatta: har ingen



HAR DU NÅGONSIN

blivit kallad hora:
Ja det har hänt, en gång brände jag en kille i min klass med en lim-pistol för det. Aj.

ljugit om din ålder: ja, när jag ska åka buss

bråkat utan anledning: Ja det kanske jag har gjort.



HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

druckit alkohol: Ja, men ganska lite om man jämför med andra månader.

shoppat: Ja det har blivit en del.

skejtat: Nej, och det lär jag aldrig göra heller.

bakat: Nej jag tror inte det. Men jag ska göra det snart.

motionerat: Ja då.

solat: nej, är helt genomskinlig. Usch.

haft sex: Oh yes. :P

//Lina

Inga kommentarer: