Leta i den här bloggen

torsdag 15 oktober 2009

Grrrrr....

Jag vet inte vad det är för konstigt intryck det är jag ger vissa människor men nu är jag trött på att folk tror att jag inte kan ta något som helst ansvar. Visst jag kan kanske framstå som slarvig när det gäller mig själv men när andra är inblandade så gör jag det jag ska. Sedan tycker jag att det är skillnad på ansvar och ansvar, tänker inte gå in på några detaljer men jag kan nog påstå att jag har tagit onormalt stort ansvar i många situationer i mitt liv. Det enda jag kräver är kommunikation så funkar det hur bra som helst. Men jag kan inte läsa tankar. Men nu ska jag ta lite ansvar i vårt gemensamma kök och sedan lovar jag att jag ska ta hand om sopsorteringen och badrummet också. För jag är faktiskt en ansvarsfull människa. Och smart. Så det så!

//Lina

Inga kommentarer: