Leta i den här bloggen

tisdag 20 oktober 2009

Varsågoda, lite mer gnäll.

Jag vill ha:

Ett immunförsvar som gör sitt jobb

En lägenhet, helst en fin.

Nya möbler till lägenheten

Körkort

En bil som aldrig går sönder och helst inte behöver tankas

En klippning + färg och slingor hos Manzar

Manikyr

Felfri hy så att jag inte behöver köpa nytt smink hela tiden

Hår som inte måste tvättas varje dag för att inte se ut som "smör går på promenad med margarin"

En ny hals som aldrig gör ont

En telefon som alltid fungerar

Ett par svarta mockastövlar med lagom klack (verkar inte finnas någonstans)

En resa till något exotiskt ställe (Eller va fan, till Danmark skulle räcka bara jag fick se något nytt)

En ambitiös hjärna som bara tänkte smarta tankar

Ett eget solarier så jag slipper va genomskinlig på vintern

Energi och livsglädje

Massa massa pengar

En fruktkväll med Cajsa och Lenny

Ett träningskort

Växter som aldrig vissnar

Grannar som inte hörs

En TV som bara visar bra program

Solsken varje dag


Sådär, kom nu inte och säg att jag aldrig skriver nån önskelista.

//Lina

Inga kommentarer: