Leta i den här bloggen

onsdag 6 mars 2013

What a day!

Ledig idag, vilket var så skönt så. Jag har ägnat dagen åt att luncha med Anders som är i stan och hälsar på, gå ett varv på stan, rida och nu sitter jag och äter. Ska iväg om en liten stund så det blir ett kort inlägg.

Har tänkt rätt mycket på träning och hälsa de senaste dagarna, har känt mig rätt nöjd med min form ett tag  men nu börjar jag planera inför sommaren. Inte bara beachen utan hela sommarsäsongen som innebär bara ben och kortärmat. Förhoppningsvis.

Min plan är att fortsätta äta bra mat med mindre kolhydrater, dra in på sötsakerna och öka på min träning. Denna vecka ser träningen ut såhär:

Måndag:
Tisdag: 30 min cykling, 45 min ridning
Onsdag: 30 min cykling, 1 timme ridning
Torsdag:
Fredag: 1 timme powerwalk
Lördag: 30 min cykling, 45-60 min ridning
Söndag: 30 min cykling, 45-60 min ridning

Nästa vecka tänkte jag ta tag i mig själv och hämta ut mitt 10-kort på Tjust Rehab. Längtar efter bodybalance!


Inga kommentarer: