Leta i den här bloggen

tisdag 5 mars 2013

En helt vanlig tisdag!

Godkväll! Har jag några läsare kvar? Är ju sämst på att uppdatera nuförtiden, jag lovar att bättra mig!

Har precis krupit ner i sängen efter en lång och innehållsrik dag. Lyxade till det och bytte lakan ikväll, så jäkla skönt med nytvättat och nyinköpt. Älskar rena sängkläder! Inte för att jag brukar ha smutsiga men helt nytvättat är det något visst med.

Dagen har innehållit jobb, mathandling, lite städning, en helt underbar ridtur och ett ljusparty hos bästa grannen. Så himla kul, mycket roligare än jag hade trott. Beställde  några riktigt härliga doftljus som kommer bli toppen i lilla lägenheten.

Imorgon fortsätter projekt ''kläder''. Har fortfarande inte löst mitt förvaringsproblem men nu har jag en nödlösning som får duga tills jag köpt en vettig byrå. Ska möblera om helt i vardagsrummet också för där är jag inte riktigt nöjd.

Så kul att bo i en lägenhet där jag kan tänka lite långsiktigt och fixa lite som jag vill. Har fått färg till sovalkoven nu och ska kolla på tapeter någon dag. Har en vision som jag tror kan bli superbra.

Nu är jag så trött så typ alla ord blir felstavade, ska sova nu så hörs vi imorgon!

Inga kommentarer: