Leta i den här bloggen

fredag 22 mars 2013

Dagens lista!


Vad åt du senast?
Ett gäng rutor av Marabous Gräddnougat. Min favorit.

Vilken film såg du senast på Bio? 
Mammas pojkar på annandagen. Skandal att jag inte varit på bio sen dess.

Vilka är dina tre bästa serier?
Just nu, Gossip Girl, Grey's Anatomy och Game of Thrones.

Vilken bok läste du senast? 
Läser Drakarnas Dans just nu som ingår i bokserien som Game of thrones är baserad på.

Vad ska du göra i höst? 
Herregud, kan vi ta en årstid i taget? Ingen aning om hur hösten ser ut. Har tänkt att ta mitt körkort då men jag får se om jag har råd.

Ska du resa någonting i år? 
Förhoppningsvis, behöver sooool!

Vilket är de senaste klädesplagget du köpte? 
Köpte en kjol på HM igår, supersöt vinröd i lite vippig modell. Ska ha den imorgon tänkte jag så då kan ni få se den.

Hur länge har du bloggat? 
Började hösten 2008 på den här bloggen. Så det blir 5 års jubileum i höst.

Tre bloggar som du besöker precis varje dag:
Magdalenagraaf.se, tyras.se och blondinbella.se
 

Inga kommentarer: