Leta i den här bloggen

onsdag 27 mars 2013

Goodmorning upper east siders!

Kollar som vanligt på Gossip Girl, har verkligen fastnat i den serien. Väntar med spänning på säsong 5 som borde komma i brevlådan idag. Det borde även mitt paket från Tikei, skönt då slipper jag gå till jobbet och va ful haha.

Jag börjar vid 13.50 idag, älskar den tiden för då hinner jag med en del på dagen innan. Idag ska jag gå en sväng på stan och se om jag hittar något snyggt till helgen. Skulle helst vilja byta ut typ allt i min garderob och bara shoppa nya vårkläder men tack vare dubbehyran och visdomstanden från helvetet får jag hålla en tight budget. Vilket suger, att vara ekonomisk ligger inte riktigt för mig.

Funderar på att åka och sola innan jobbet om jag hinner, ser verkligen helt genomskinlig ut. Inte snyggt.

Något annat som inte är så snyggt är de två kilona som jag lagt på mig istället för att gå ner. Bra där Lina. Men jag ska köra en riktig hälsomånad i April. Ingen alkohol, minimalt med kolhydrater och maximalt med träning. Orkar inte vara missnöjd längre så nu jävlar är det dags att göra något åt detta. Är väldigt sugen på att köpa en crosstrainer igen, saknar att kunna träna hemma de dagar när det är ont om tid.

Visst borde man kunna tappa 4 kg på en månad? Klart man kan! På måndag nästa vecka börjar jag och till Valborg ska jag väga in på 53 kg om jag så ska leva på sallad och vatten.

Nu kör vi!

1 kommentar:

Becca sa...

Gossip girl är så jäklans bra, Chuck Bass <3
Och du är alltid fin, 4 kg mer eller mindre!