Leta i den här bloggen

torsdag 21 mars 2013

Att liva upp vintermörkret

Nej men alltså jag spyr på den här vintern! Jag vet, alla gnäller på vädret och ja visst, vi bor i Sverige och då är det såhär. Men HUR jävla länge kan det snöa? Är som alla andra dödligt trött på den här vintern som aldrig tar slut.

Älskar mitt nya halsband! Ett av mina Sthlms-fynd.


Egentligen skulle jag städa mitt hem (katthår över-jävla-allt) men jag fastnade vid datorn och började läsa bloggar. Blondinbella ska bli vårfräsch och har bokat massa härliga behandlingar, något som jag VERKLIGEN skulle behöva också. Måste boka en frisörtid i alla fall för mitt hår är riktigt deppigt nu.

Beställde lite nytt smink som behövdes för att liva upp i vintern, min foundation mitt puder från Tikei var slut så de klickades hem samt den här underbara paletten från Too Faced. Hade en rabattkod så fick den för halva priset. Dessutom ingår en eyeliner och en ögonskuggsprimer. Ser fram emot min leverans.




Inga kommentarer: