Leta i den här bloggen

lördag 5 september 2015

Lördag

Min efterlängtade lediga lördag är här. Det blev ingen jättelång sovmorgon eftersom jag vaknade vid 8.30. Men jag låg kvar ett tag och sedan blev det frukost (chiapudding) i soffan. Passade på att sortera ut en kasse med kläder ur min garderob som ska skänkas bort. Passande eftersom jag hade tänkt köpa lite nya höstplagg idag.

Jag och mamma möttes upp för fika på Tant Grön och efter det skulle vi välja tre butiker var. Men vädret blev så dåligt och jag har känt mig lite nere hela dagen så jag ville mest hem, så det blev 3 butiker sammanlagt. På MQ hittade jag en långärmad, marinblå tröja som fick följa med hem och på Kicks hittade jag en Dip brow pomade från Anastasia som jag har tänkt köpa länge.

Efter att jag kom hem har jag bara legat i soffan och tittat på youtube videos, ätit godis och försökt bli av med mitt dåliga humör. Ikväll kommer Cajsa hit och äter middag och sedan ska vi  hem till Helena en trappa ner som har fest. Det kommer nog bli jättekul så nu ska jag peppa upp mig.


Inga kommentarer: