Leta i den här bloggen

onsdag 30 september 2015

Gårdagens middag

Godmorgon! Hoppas att ni har sovit lika gott som jag. Det hör ju inte till vanligheterna att jag sover en hel natt utan att vakna men ibland händer det. Så skönt!

Igår hade jag och R datenight hemma. Vi lagade mat ihop, färsbiffar med ugnsbakade rotfrukter och gräddsås, och så åt vi middag vid matsalsbordet istället för i köket. Med tända ljus och ett glas vin blev det en lyxigare variant av vardagsmiddagen. Jag älskar ju att fixa lite extra och sätta guldkant på vardagen.



Till efterrätt blev det pannacotta med ananas och kokos men den var så god att vi hann äta upp den innan den blev fotad.

Resten av kvällen satt vi och pratade och drack kaffe i soffan, utan TV, så himla välbehövligt det är ibland. Älskar att jag efter snart ett år fortfarande är nykär i världens bästa person. Så himla glad över att jag följde med till Göteborg förra året. Då hade jag ingen aning om att den jag skulle åka med var mannen i mitt liv.

Inga kommentarer: