Leta i den här bloggen

tisdag 8 september 2015

Ledig tisdag



Godmorgon! Eller, 11.05 kanske inte direkt klassas som morgon i andras ögon. Själv har jag precis ätit frukost, sminkat mig och ska snart ta en promenad hem till mig. En väldigt långsam promenad eftersom jag har sjukt ont i nedre delen av ryggen. Har någon nerv där som hamnar i kläm ibland och i natt har jag visst sovit som en skruv och vridit till ryggen. Hoppas att det går över snabbt.

Min kropp vill verkligen inte samarbeta just nu. Igår kväll fick jag migränkänningar för kanske 5:e gången i mitt liv. Sjukt obehagligt med tunnelseende, huvudvärk och dessutom får jag så svårt att bilda meningar när jag pratar. Som tur är tog jag värktabletter innan det hann gå för långt och sedan sov jag i nästan 10 timmar. Det är verkligen det enda som hjälper.

Idag är jag ledig och har inget planerat. Så skönt. Jag ska bara hem och sätta mig i solen med en kopp kaffe och några tidningar. Bland det bästa jag vet. I kväll ska vi hem till Roberts föräldrar och äta. Det ska bli jättemysigt. 




Inga kommentarer: