Leta i den här bloggen

måndag 15 mars 2010

Sorry.

Förlåt för dålig bloggning men det har varit fullt upp i helgen. Och ska jag va ärlig (och det har jag ju sagt att jag ska) har jag inte haft lust att blogga alls på sistone. Anledningen till det är att det är lite kaos i mitt huvud och jag kan inte riktigt beskriva det här utan att låta helt depressiv haha.

Nej men på riktigt, jag håller på att fatta massa jobbiga beslut och det tar all energi och gör att jag inte riktigt har någon inspiration till bloggen. Men det blir bättring på det, jag lovar.

Slutligen kan jag bara konstatera att när jag i alla år har sagt att man inte kan lita på någon så har jag haft rätt. Hela jävla tiden är det jag som har haft rätt. Människor i största allmänhet är falska, så är det bara. Det finns undantag, och det är underbara personer som förtjänar allt bra i livet. Tyvärr är det oftast dessa människor som gång på gång får en kniv i ryggen av de dem väljer att lita på. Tragiskt men sant.

Väljer man att tro gott om människor är man dömd att bli besviken.

//Lina

Inga kommentarer: