Leta i den här bloggen

onsdag 10 mars 2010

Once again.

Fakta
01. Ditt namn: Lina Nilsson
02. Din ålder: 21
03. Födelsedag: 3 November
04. Stjärntecken: Skorpion
05. Hårfärg: Brun
06. Ögonfärg: Grön-Blå melerade.
07. Syskon: 2

Förhållanden
01. Vilka är dina bästa vänner?
02. Har du en pojkvän/flickvän? Ja.
03. Vem kysste du senast? Daniel såklart:)

Grejer
01. Vad shoppar du helst? Klänningar, skor och framförallt skönhetsprodukter. Kan bli helt lyrisk över ett nytt läppglans
02. Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? Bara hål i öronen hittills men planerar en tatuering i slutet av året.
03. Hur många skor har du? Hmmm. Tror att det är mellan 30-35.
04. Hur många par byxor har du? Räkas leggings? Med dem är det 7 par annars 3.
05. Har du något smycke för över 1000 kr? Inte än.
06. Vad gillar du att göra? Shoppa, fika, festa, läsa, kolla på film, rida (tolka det hur du vill), blogga och umgås med mina darlings.
07. Vad gillar du INTE att göra? Plugga, städa eller andra tråkigheter.
08. Vad gör du först på morgonen? Beror på vart jag vaknar men oftast går jag och kissar :P
09. Vad gör du sist på kvällen? Borstar tänderna, gosar med min älskling eller kollar bloggar.
10. Hur svarar du i mobiltelefonen? "Hej det är Lina" eller "Heej"
11. Hur många sms har du i mobilen just nu? 134 st, Kan verkligen inte radera sms.
12. Vad ser du fram emot? Sommaren, när jag förhoppningsvis ska jobba och tjäna pengar.
13. Sov du ensam inatt? Ja, tyvärr.
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig med 3 ord? Igen aning, beror nog på vem av dem du frågar. Men jag tror att de flesta tycker att jag är rolig.
15. Spelar du något instrument? Nej men min bror gör tappra försök att lära mig gitarr :P
16. Vad tycker du om dina vänner? Jag tycker om dem såklart, annars skulle jag ju inte umgås med dem.
17. Varför är du inte vegan? Jaa du, för att jag är lat kanske.
18. Använder du långkalsonger? Bara i stallet på vintern.
19. Har du ångrat något någongång? Ja, att jag gick på ett spår förra sommaren t.ex.
20. Favoritdrink? Gin & tonic, sex on the beach och rosa pantern.
21. Favoritfyllemat? Äter ALLT på fyllan oavsett om det är toast skagen eller kalla makaroner. Men favoriterna är Hawaii med kebabsås, pommes på Diana eller falafeltallrik hos Kebabmannen utanför Matilda.
22. Favoritbakismat? Corners vegetariska hamburgare eller en pizza.
23. Har du några hemligheter? Japp, det har väl alla.

Har du någonsin...
01. Snusat? Nej, om man inte räknar att jag är passiv snusare hehe
02. Rökt? Nepp
03. Hoppat bungyjump? Nej, och jag har ingen ambition att göra det heller.
04. Brutit mot lagen? Ja, jag lyckas alltid göra saker som man inte får. Men jag har bara blivit dömd en gång
05. Fått dig själv att kräkas? ALDRIG! Det är det äckligaste jag vet i hela världen.
06. Nakenbadat? Ja.
07. Varit kär? Är kär nu :)

Extra
01. Tar du droger? Nej, är bara nässpraysberoende
02. Vad använder du för schampoo? ElVital Repair
03. Vad är du mest rädd för? Att misslyckas
04. Vad lyssnar du på just nu? TVn
05. Vilken bil skulle du vilja ha? En fin, lagom stor och lättkörd bil. En Prius kanske.
06. Vem fick du senast SMS från? Daniel
07. Vill du gifta dig? Njaa, tror inte det.
08. Hur många MSN-kontakter har du? Använder knappt msn, men ca 40 tror jag.
09. Hur många av dem är online just nu? Det orkar jag inte kolla.

Inga kommentarer: