Leta i den här bloggen

tisdag 16 mars 2010

Dag 1 + 2

Jag har ju bestämt mig (ett antal gåger) för att ta tag i det här med kost och träning. Jag ska se vad som händer om jag sköter det här ordentligt i en månad från och med igår. Är trött på att känna mig fet nu. Och jag veeeet att jag inte är fet, det bara känns så, så det ska det bli ändring på nu. Tänkte börja skriva upp mat och träning här för att få lite koll.

Dag 1:

Motion: Promenad 40 min

Mat: 1 macka med räkost, 1 tallrik youghurt, 1 drickyoughurt, 1 banan, ca 10 godisar nudlar, 1 ägg, skaldjurssoppa.

Dag 2

Motion: promenader, 2x20 min, 1x60 min. 45 min ridning

Mat: Melon, skaldjurssoppa, kaffe med mjölk, falafelsallad, youghurt med all bran.

Ska försöka hålla lite på tiderna när det gäller maten också. Är väldigt dålig på det har jag märkt ofta blir det nån korsning mellan lunch och frukost mellan 10-12 och sedan äter jag inget förrän kanske kl 18-19 på kvällen. Inte bra alls.

Sedan är det MINST 3 60 min pass i veckan som gäller.

//Lina

Inga kommentarer: