Leta i den här bloggen

tisdag 16 mars 2010

Hello!



Om jag fick välja skulle min dag innehålla följande:

- Jag bokar en resa till nån vacker exotisk plats tillsammans med massa roligt folk.

- Jag får av en slump ett jobb som jag har gått och spanat på ett tag nu

- Någon vänlig själ hittar den perfekta lägenheten åt mig

- Jag får en komplett makeover av både mig själv och min garderob.

- En personlig tränare förbarmar sig över mig och ger mig, på kort tid, den perfekta beach 2010 - kroppen.

- När jag ändå håller på och önskar kan jag ju lägga till ett konto som automatiskt fylls på varje gång det går under 20 000.


Istället kommer min dag att se ut ungefär såhär:

- Lektion i skolan 13-17

- Hem och plugga lite till

- Söka massa jobb till sommaren

- STÄDA!!!

- Ridlektion


//Lina

Inga kommentarer: