Leta i den här bloggen

tisdag 30 mars 2010

Bloggbombning!

Jag bloggbombar er idag som kompensation för att jag varit så frånvarande i helgen. Och inte lär det bli mycket bloggat den här helgen heller tyvärr. Ska hem och fira påsk med la familia.

Hur som helst har jag nyss kommit hem efter en 75 min promenad/joggingrunda. Nu är mina vader helt slut haha. Gick ju dessutom till och från skolan i morse vilken tar ca 15 min varje gång.

Jag la ju ner det där med att skriva upp vad jag åt och hur jag tränade varje dag. Jag kommer aldrig ihåg vad jag äter och dessutom känns det ganska ointressant för er att veta. Nu äter jag t.ex ananas, inte jättespännande :P. Däremot träningen kan jag skriva upp, mest för att få ett grepp om den själv. För nu MÅSTE det bli förändring. Orkar inte äta supernyttigt jämt och om jag inte ska förvandlas till en liten korv igen är det bäst att jag rör på mig.

Ska nog börja med mina "älskade" 100 situps varje kväll igen, höll på med det stenhårt för ett par år sedan.

//Lina

Inga kommentarer: