Leta i den här bloggen

tisdag 25 november 2008

The winds of change

Ja ni, the winds of change blåser knappast hos mej. Har försökt färga mitt stackars hår från platinablont med utväxt till en (på förpackningen) fantastiskt snygg champagne-mellanblond färg.

Lyckades det? Nej, eller jo, om jag hade velat ha en lila-grå slinga i underhåret hade det funkat. Men nu va det ju inte det jag ville. Så nu skiter jag i att röra mitt hår nånsin, imorn blir det en konsultation med frisör och sedan make-up rådgivning hos bodyshop. Och inte att förglömma, inköp av träningskort och ev. solkort.

By the way så har jag precis kommit tillbaka till Växjö från några dagar hemma. Lika loveley att åka dit, lika hemskt att åka därifrån. Jag orkar inte ens tänka på hur mycket jag saknar alla, framförallt min älskling. Det finns verkligen inget värre än att åka ifrån dem man älskar.

Nää, nu blev det för jobbigt.

Jävla fan.

Godnatt.

//Lina

Inga kommentarer: