Leta i den här bloggen

onsdag 12 november 2008

Så här kan det se ut en vanlig onsdag (det är onsdag idag va?) när Mimmi och Lina båda är sjuka och trötta på allt...


Lina Daniel <3 säger:
haha verkligen. Kan vi inte bara dra nån annanstans??? Är trött på min tillvaro


Mimmi säger:
Vi sticker till belgrad


Lina Daniel <3 säger:
va finns där??


Mimmi säger:
hmm ingen aning


Lina Daniel <3 säger:
inte jag heller...är det ett land?


Mimmi säger:
ingen aning, men det kändes bra


Lina Daniel <3 säger:
ja, jag håller med. Let's go


Mimmi säger:
På en gång helst


Lina Daniel <3 säger:
igår helst


Så nu tänkte vi dra till Belgrad. Tack och Hej tonfisk-pastej

5 kommentarer:

Daniel Holm sa...

Haha, det där är nästan i klass för att posta på Tjuvlyssnat.se

Kaos-Lina sa...

Hehe, jaa verkligen. Fint att mina geografiska kunskaper är så bra :P

Är det ett land förresten?? Nån som vet?? Eller en stad??

Daniel Holm sa...

Det är huvudstaden ("Den vita staden") i Serbien. http://sv.wikipedia.org/wiki/Belgrad ;)

Kaos-Lina sa...

Haha, ok tack! Vet inte om jag är så sugen på att åka dit längre :P

Fast det kan säkert va ett fint ställe, man ska ju inte ha fördomar ;)

Unknown sa...

haha, vad gulligt / Ida