Leta i den här bloggen

onsdag 19 november 2008

Rastlös

Ikväll vet jag inte vad det är med mej riktigt, jag är så sjukt pigg och rastlös. Kan bero på att jag har varit ledig idag och bara gått hemma. Eller nej, det har jag ju inte. Jag har cyklat ett varv runt sjön med ( ca 5 km). Jag jobbar ju som sagt på att komma i lite bättre form och få mer energi.

På tal om det så har jag fattat ett livsavgörande beslut. Jag ska köpa ett gymkort. Jag, Lina som alltid har varit lite emot att träna på gym ( vaddå, man rör ju på sig ändå liksom) har nu insett att om jag ändå bor granne med ett kan jag lika gärna utnyttja det. Så nu jävlar.

Förutom rastlös är jag även grymt partysugen. Jag va ju fortfarande sjuk i helgen så jag orkade inte riktigt va på topp. Det va så länge sen jag verkligen hade en såndär galen festkväll, ni vet, med förfest, fest, krogen och så efterfest. Gärna en startover morgonen därpå. En helhelg liksom. Blev så nostalgisk förut när Mimmi va här och vi kollade på bilder från den här sommaren. Det va verkligen ett ständigt kaos. Är helt förundrad över att jag över huvudtaget orkade jobba :P. Fast det va många dagar som det va riktigt hårt att gå upp. Som den gången jag inte ens minns att jag vaknade på morgonen men det måste jag ju ha gjort (ganska logiskt eftersom jag lever idag) och va i helt fel ände av stan och skulle gå till jobbet. Dessutom vaknade jag ca 30 min innan jag skulle börja. Ovanpå det kan jag tillägga att det låg en naken man i min och Mimmis säng så jag fick en mindre shock när jag såg det. En riktig kaosmorgon. En riktig kaossommar. Men fan va kul vi hade.

Nej nu börjar det bli dags att sova. Godnatt darlings!!!!

//Lina

Inga kommentarer: