Leta i den här bloggen

fredag 7 februari 2014

Redan fredag?!

Så var det fredagkväll igen. Fattar inte hur fort tiden går egentligen. Känns som att det var måndagsmorgon nyss. Jag har tänkt blogga om förra helgen hela veckan eftersom den var så mysig men det har inte funnits tid till det. Eller ork kanske. Hur som helst var förra helgen toppen. Tog det lugnt hela helgen, åt charkisar och ost till fredagsmiddag, fikade på stan med mamma på lördagen, åkte pulka med Malin och hennes barn, såg Catching Fire, började söndagen med tidningar och te i soffan, fortsatte med lunch och storhandling med min far, avslutade den med joggingtur (årets första) och bara vilade upp mig. 

Sedan har veckan rullat på med jobb, häst, min lillebror som hälsade på, massage och ja, livet helt enkelt. Har haft en mycket bra vecka. Bortsett från den här eftermiddagen som verkligen SÖG så nu ska jag gräva ner mig i soffan med en film, en brieost och ett litet glas rött. Det är alltså inget allvarligt som har hänt, bara folk som envisas med att dra in mig i draman som jag inte är intresserad av att vara med i. Vuxna människor borde lära sig att bete sig som vuxna tycker jag. 

Men, men, imorgon är det lördag och då ska jag jobba. Vilket är toppen för jag håller på att spara ihop till en riktigt rolig grej som jag förhoppningsvis kan berätta om på måndag :)

Inga kommentarer: