Leta i den här bloggen

måndag 17 februari 2014

Mooooonday!

Detta ilägg skulle läggas upp imorse men jag klickade vissa på "spara" istället för "publicera"...



Vi drar igång veckan med en helt meningslös men ändå så rolig (tycker jag, vad andra tycker lär jag aldrig få veta) LISTA!


1. Har du ett par rosa string?
 Trevlig inledning. Men ja, det har jag.

2. Vem var den senaste du pussade? 
Bortsett från katterna? Alltså, jag pussar ju på både den ena och den andra (av mina vänner alltså) när jag är full men det var ju en evighet sen så jag vet faktiskt inte.

3. Är du kär nu?
 Nej inte direkt.

4.Vad gjorde du inatt?
 Jag sov. Otippat?

5. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? 
Ja det hade nog varit ganska oundvikligt tror jag.

6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
 Eftersom jag inte har någon skulle jag nog bli lite lätt nervös om någon gjorde det. Återkommer på den frågan när jag har en kille. Don't hold your breath.

7. Klackskor eller sneakers? 
Har ni sett mig? Jag är ungefär en halvmeter kort så klackar är liksom ett måste.

8. Kjol/klänning eller jeans?
 Mest jeans till vardags och kjol/klänning till fest.

9. Äkta hårfärg?
 Ljusbrun/råttfärgad-ish

10. Nuvarande hårfärg? 
Två nyanser av brunt med några blonda highlights. Älskar den!

11. Frisyr?
 Långt.

12. Skostorlek?
 35-36, min ursäkt till att jag ramlar en hel del är att min kropp är för stor för mina fötter.
 
13. Civilstatus?
 Så singel som man kan bli. Nästan.

14. Har du någonsin vart kär?
Ja absolut. Men jag har inte haft mycket för det, haha.

15. Tror du på kärleken?
 Ja det gör jag väl.

16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
 Ja

17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?
 Jag vet inte, lite kanske. Känns hemskt om jag har gjort det men ibland blir det så.

18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?
 Ja för jättelängesen blev jag lite kär i en av mina närmsta vänner men det blev aldrig nåt seriöst. Men vi är vänner än idag så det löste sig kan man säga :)

19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
 Ja det är jag, helt ärligt talat så ska det krävas MYCKET för att jag ska släppa in någon igen.

20. One night stand eller förhållande?
 Båda har för och nackdelar kan jag tycka.

21. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
 Jag gillar båda. Variation är viktigt tror jag.

22. Telefonkontakt eller face to face?
 Beror på. Jag gillar inte att prata i telefonen så mycket men SMS är den bästa uppfinningen sen hjulet. Sen gillar jag att ses såklart.

23. Har du någonsin velat ta livet av dig?
 Inte på fullaste allvar.

24. Har du någonsin gått på bio ensam?
Nej, fast jag skulle nog kunna om det var en film jag verkligen ville se och ingen annan kunde.

25. Saknar du någon just nu?
 Ja, Cajsa!

26. Är du glad? 
Ja det tycker jag. Fast jag har PMS så om du frågar om 5 minuter kan du få ett annat svar.

27. Gillar du någon just nu?
 Ja, jag gör ju det. Gillar många men vissa lite extra.

28. Har du någonsin blivit jagad av polisen? 
Nej, inte än.

29. Har du hund?
Nej men en liten Fransk Bulldog skulle inte vara fel. Så söta!

30. Tror du på spöken? 
Ja fast jag tycker att de är läskiga.

31. Skulle du vilja väga mer?
Nej, fucking, tack! Det räcker bra som det är tack.

32. Skulle du vilja dricka dig full nu?
 Det är måndagmorgon så det känns lite opassande.
 
33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
 Ja fast det är ju för jäkla tråkigt.

34. Kan du vara på en fest utan att dricka?
 Nej, det är som att ställa en vampyr i solen. Jag smälter. Skoja.

Inga kommentarer: