Leta i den här bloggen

tisdag 25 februari 2014

Onsdag...eller?

 
 
Yo!
Tänkte skriva "Har ni haft en bra Onsdag" men kom på att det fortfarande inte är Onsdag, utan Tisdag. Så, har ni haft en bra Tisdag?
 
Det har jag. Trots en lite "speciell" dag på jobbet. Jag älskar mitt jobb, verkligen. Men vissa dagar när man möter vissa människor skulle man behöva superkrafter för att inte tappa tålamodet. Nu har jag lyckligtvis begåvats med ett tålamod utan gränser så det var inga problem. Skoja. Men det löste sig ändå.
 
Efter att jag kom hem har jag inte gjort så mycket. Det vanliga liksom, lagat mat, tagit hand om disken, plockat undan lite, betalat alla mina räkningar och kollat på O.C. Är inne på sista säsongen nu och jag måste säga att den inte är riktigt lika bra som de andra. Men ok ändå.
 
Nu sitter jag och kollar på smink på feelunique.com. Jag beställde två läppglans och ett nagellack från Tanya Burr's kollektion förra månaden och var så nöjd så det får bli ett par grejer till. Älskar att göra fynd och hennes produkter är verkligen fynd. Nagellacket sitter som berget och läppglansen är bättre än vissa lyxvarianter jag testat. Jag ska göra ett eget inlägg om dem senare. Love them!
 
Måste hoppa in i duschen nu. Jag börjar vid 8.00 imorgon (frivilligt dessutom) och ska möblera om på mina avdelningar (vitt vin och mousserande) så det får bli en tidig kväll för mig.
 
Goodnight!
 
 
 
 


Inga kommentarer: