Leta i den här bloggen

torsdag 13 februari 2014

Liten torsdagslista!

Hur såg du ut för prick ett år sedan?
 
Exakt såhär:
 
 
 
 
Tre dagar senare såg jag ut såhär:
 
 
Och tre dagar, 4 timmar och 3 shots senare såhär:
 
 
Kurdisk bröloppsklädsel på Thereses 30-års fest, frågor på det?
 
 
När vaknade du imorse?

Jag skäms nästan för att skriva det för jag vaknade 10.45. Helt otroligt. Har inte sovit så länge utan att vara bakis eller sjuk på flera år tror jag. Men så kände jag ju mig förkyld igår också så jag behövde nog sova.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Vad är klockan och vad vill Leon? Han satt och skrek bredvid sängen helt utan synbar anledning.
 
Har du ringt nån idag, vem och vad sa ni?

Nej men mamma ringde ikväll och undrade om Anna var här.
 
Vilket humör är du på?

Bara bra!

Har du ont någonstans?

Nej det har jag inte som tur är. Hade ont i halsen igår men det har gått över.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Ingenting. Är så himla mätt! Men annars har jag varit sugen på sura melongodisar idag. Ni vet sånna gröna typ remmar med rosa i mitten.
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Ägg och choklad på Coop för jag skulle baka.
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Swefilmer.se, kollade ett avsnitt O.C.

Vad ska du göra ikväll?
Jag ska gå en liten promenad med Malin och hälsa på hästarna. Sen duscha och sen sova.

Vilken är den första låten du satte på idag?Kommer inte ihåg exakt men det var Lars Winnerbäck i alla fall. Otippat, eller hur.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Satt i soffan och kollade på Sveriges Mästerkock. Jag gillar ju matprogram.


Vad har du på dig idag?
Svarta jeans från Gina Tricot, vitt linne och jättegammal stickad vit Ralph Lauren tröja med USA:s flagga på. Låter inte så snyggt men den är jättefin.

Och helgen då, hur blir det med den?
Jag är ledig och har inte planerat särskilt mycket. Jag ska ta ett glas vin eller två med Malin nån kväll (men inte dansa på några bord, stolar eller andra inventarier, jag lovar) och så ska jag förhoppningsvis träna om förkylningseländet ger med sig. Hur som helst blir det en lugn och mysig helg.

Inga kommentarer: