Leta i den här bloggen

torsdag 20 februari 2014

Slut som artist!

Herregud vilken sjuk träningsvärk jag har idag! Det känns i hela kroppen men värst är det i framsidan på låren. Jag kan seriöst inte gå normalt. Det ser ut som att jag är 80 år och handikappad när jag rör mig. Very sexy.

Är inte på topp ikväll kan jag meddela. Jag har jobbat mellan 7.50-18.20 så jag är supertrött, har träningsvärken from hell som sagt och dessutom ont i magen. Så resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt (efter att jag har dammsugit vardagsrummet) och slappa i soffan med ett avsnitt Pretty Little Liars.

Ser inte fram emot morgondagen. Jag jobbar samma tider som idag men det lär vara dubbelt så många kunder och mina stackars lår kommer att göra så jävla ont. Ska iväg på middag efter jobbet också och det ska bli kul, men jobbar ju lördag också så det får bli en tidig hemgång.

Åh, vilket oerhört oinspirerande inlägg! Tror att jag avslutar här innan jag tråkar ut er för mycket.

God natt!

Inga kommentarer: