Leta i den här bloggen

tisdag 18 mars 2014

100 år senare...

...kom jag på att jag hade en blogg. Ungefär. Men jag har varit utan en fungerande dator ett tag nu och gillar inte att blogga från mobilen. Dessutom har det kommit så mycket emellan hela tiden. Både bra, roliga saker och så det som är lite mindre roligt och mer jobbigt. Men så är livet.

Det roligaste som hänt sen sist är att jag ÄNTLIGEN har bokat en biljett till Kanada och världens bästa Cajsa! Jag och hennes familj (min extrafamilj) åker dit den 13 juni och så kommer jag hem den 24:e. Det ska bli så himla roligt!

Nu måste jag gå tillbaka ut i butiken, har lunch nu och passade på att låna fikarummets dator. Lovar att ta tag i det här sjunkande skeppet till blogg nu! Önskemål om inlägg? Vad vill ni läsa om?

Inga kommentarer: