Leta i den här bloggen

onsdag 22 januari 2014

Jag vill ha fredag idag!

Men det får jag inte! Men till min STORA glädje är det bara en dag kvar innan det blir fredag och LÖN! Har nog aldrig längtat så mycket haha. Ska faktiskt skämma bort mig själv med en riktig shoppingrunda för det har jag förtjänat efter mitt slit i dec-jan.

På tal om slit så körde jag ett hemmaträningspass igår kväll när jag tyckte att det var för kallt för powerwalk. Det blev blandade övningar för mage, armar och lår och som avslutning 20 minuter dans. Haha, jag som verkligen inte är någon dansare i toppklass (även om jag tror det 02.00 på valfritt dansgolv) fick ett ryck och bara fuldansade till mina favoritlåtar. Inte snyggt någonstans men ingen såg det som tur var.

Nu ska jag snart gå och lägga mig för imorgon är det 7.50-18.30 på jobbet som gäller och då vill jag vara pigg. Vinprovningen häromdagen gick förresten jättebra. Det var inte alls otäckt att prata inför gruppen utan bara jättekul. Har bara fått positiv feedback från chef och kollegor så det känns jättebra. Ja, nu skryter jag lite men det får man ibland. Jag blir ju så glad när saker går bra.

Över till något helt annat. Jag följer ju ett ganska stort (vissa skulle säga ohälsosamt) antal bloggar och gemensamt för många skönhetsbloggar just nu är Isadoras nya vårkollektion. Har sett massa bilder och blir sååå sugen på en del av produkterna. Jag gillar verkligen Isadora, tror nog att det är mitt favorit budgetmärke. Om någon butik i Västervik fått in nyheterna så tänker jag lägga beslag på dessa:


IsaDora-169-Pink-Peony
Perfect moisture lipstick "Pink Peony"



IsaDora-Blush-n-Go-Spring-in-Paris
Twist up Blush & Go "Spring in Paris"



IsaDora-Twist-up-Gloss-Moisturizing-Lip-Filler-Baby-Doll

Twist up gloss stick "Baby Doll"

Inga kommentarer: