Leta i den här bloggen

tisdag 5 maj 2009

New Me!

Nu i maj gör jag en Katrin Zytomierska, alltså jag börjar ett nyttigare liv med mer träning och bättre mat. Jag kommer däremot göra några små ändringar från Katrins hälsoschema: Jag kommer inte lägga ner alkoholen helt, däremot minska ordentligt, jag kommer inte att sluta röka eftersom jag inte gör det överhuvudtaget, utan sluta med nässpray istället, jag börjar med att trappa ner för att sluta helt innan 1a juni. Dessutom ska jag försöka bli av med mitt sötsug genom att inte äta nåt godis, glass, kakor etc. på hela veckan. Det kommer att bli svårt men förhoppningsvis kommer resultatet att bli en hälsosammare och friskare Lina som dessutom kommer att väga 2,5 kg mindre. Är så trött på dessa extrakilon, visst det kanske låter lite men på en så pass kort person som jag gör det stor skillnad. Så nu jävlar! Haha.


//Lina

Inga kommentarer: