Leta i den här bloggen

torsdag 28 maj 2009

I'm your desperate housewife!

Idag har jag varit så huslig så det är inte sant. Jag har inte bara handlat och dammsugit, jag har bakat och lagat mat i ett par timmar. Det blev en ost och skink paj och chocolate-cheesecake muffins. Mkt gott. Ska försöka lägga upp bilder imorn. Helgen blir fullspäckad, ska stanna i Växjö och skriva rapport som vi började på lite smått idag. Eller, egentligen blev det inte mycket gjort, men trevligt hade vi. Och ifall ni undrade så heter den farligaste hundrasen Kaukasisk Ouvcharka eller nåt sånt. Googla, det är värt det. Hur som helst ska jag även hinna med lite jobb på fredag och lördag kväll samt grillfest med grannskapet. Det lär bli trevligt och spännande. Sen ska jag så klart börja packa lite av det som ska med hem till Viken nästa vecka nån gång, kommer kännas konstigt att lämna allt här, även om jag är jävligt trött på allt skolarbete.

Just det! Firade älsklingens och min 10-månaders dag med att skaffa en ny sambo. Men ni kan va lugna, inga skandaler här inte, det är bara jag och Matilda som tänkte dela en lägenhet nästa år. Har kollat in en superfin som vi förhoppningsvis får gå på visning på snart. Det kommer bli kanon, jag gillar ju inte att bo själv och ett år till på Skäraton är nog mer än vad jag klarar av trots alla underbara människor. Vill ha nåt eget. Det är dags nu haha.

Så i höst blir det(förhoppningsvis) jag och Matilda i en 2a, det ni!

Godnatt alla!

//Lina

Inga kommentarer: