Leta i den här bloggen

torsdag 14 maj 2009

Mitt hat mot "Färjan"

Jag kan inte låta bli, jag måste få gnälla lite om "Färjan". Varför finns programmet överhuvudtaget? Varför? Blir nån smartare, gladare, mer upplyst om människors beteende av ett program som visar vanliga/korkade/fulla människor på en båt? Jag fattar inte. Det kanske är jag som är konstig och inte förstår charmen med det hela. Eller så stör jag mig bara på att det finns så mycket som skulle kunna visas på TV och så går programtiden till folk som drar dåliga skämt iförda två plastglas på öronen. Det kan va det.

I övrigt har dagen varit bra, ekonomiföreläsning, plugg med Matilda i bibblan, lite städning och lunch. idag va jag ambitiös och gjorde kyckling fylld med mozzarella, basilika och soltorkade tomater. Sjukt gott. Skulle lagt upp en bild men batteriet i kameran tog slut :(.

Puss på er!

//Lina

Inga kommentarer: