Leta i den här bloggen

måndag 4 maj 2009

Buenos Dias!

Nu är jag hemkommen (bortkommen?) från Västerviken, har varit otroligt trevligt måste jag säga. Jag som hatar valborg hade ovanligt trevligt hemma hos Daniels morbror Lars med familj. Vi grillade, såg på elden + fyrverkerier i Överum och spelade monopol när alla hade blivit lite lagom dragna. Fantastiskt kul :).
Fredagen blev en lugn dag med massa mys hemma hos älsklingen och lördagskvällen spenderades hemma hos Danny och Jakob där även Micke uppenbarade sig. Det blev en supertrevlig kväll med massa vin och snack om våra senaste äventyr (citat från Danny "Micke, förlåt, men du är barnet som gud glömde")och avslutningsvis blev det en tur till Club 9 med Appeltinis och fisherman shots. Very Nice! Jag var duktig och gick hem kl 02.00 när det stängde och hoppade över både Harrys (svårt beslut, NOT)och efterfest. Åkte istället hem och väntade (sov) på min älskling som dök upp runt fyra från sin klassåterträff.

Det var allt jag hade att dela med mig av från min helg. Hoppas ni hade lika kul som jag!

Nu ska jag googla Akzo Nobel, ska på anställningsintervju som receptionist där på fredag så det kan ju va bra att veta vad de sysslar med haha.

Puss på er!

//Lina

Inga kommentarer: