Leta i den här bloggen

onsdag 27 maj 2009

It's getting hot in here!

Det är så varmt i mitt rum så det är inte sant. Missförstå mig inte, jag klagar inte på att det äntligen har blivit försommar, det är fantastiskt, men ventilationen i mitt rum suger. Jag sover liksom med öppet fönster på vintern. Jaja, iag har jag och Matilda varit på kommunen och intervjuat om ekonomi. Det gick ovanligt bra (särskilt eftersom vi inte hade några frågor) och nu återstår bara en rapport att skriva. Förhoppningsvis fixar vi det mesta imorn.

Kan även meddela att jag har testat en ny grej jag hittade på Åhlens. Nämligen nagel-gele. Så nu har jag på egen hand fixat mina naglar och jag måste säga att det ser riktigt bra ut. Och det är lätt också. Och billigt, 150 kr endast. Köpte en underbar hankräm från Crabtree & Evelyn också. Jag som älskar rosdoft har hittat en perfekt handkräm som inte kladdar heller. Är mycket nöjd.

Det var allt för tillfället!

//Lina

Inga kommentarer: