Leta i den här bloggen

måndag 4 maj 2009

En liten lista!

Bara för att jag tycker om er så mycket!

Hur många gånger har du varit kär? 5 gånger tror jag, om man ska räkna mellanstadiet blir det nog fler. Men bara riktigt kär 1 gång.

Favoritgodis: Det mesta funkar men några favoriter är: sötlakrits, röda soda-pops och marabouchoklad

Coolaste stad du har besökt: Svårt att säga, Tycker om Göteborg i Sverige och Barcelona utomlands

Action eller Skräck? Tycker att action kan va bra men skräck är inte min grej

Vill bli när du var liten: Veterinär och författare

När fick du din första kyss: Jag var nog 11-12 tror jag.

Vad är du beroende av?
Nässpray. Men ska sluta nu i maj har jag tänkt

Dagens roligaste händelse: Ska få komma på arbetsintervju till ett jobb som jag inte ens har sökt :P

Dagens tråkigaste händelse: Upptäckte att syrran hade snott mina skor och min mascara när jag skulle åka hem.

Dagens humör: Glad och peppad :)

Vilka tv-program följer du? Greys Anatomy, Desperate Housewives och Hem till Gården

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är rolig, ärlig och ställer upp när nån behöver hjälp.

Vad gillar du minst? Att jag blir förvirrad och inte vet var jag ska göra av mig själv ibland.

Vad är det roligaste du vet? Att få umgås med folk som jag verkligen tycker om.

Har du något motto? Livet är en fest :P

Hemlig hobby? Hmm, har nog ingen hemlig...

Något vi inte vet om dig?
Att jag va en pluggis som liten :P

Vad klarar du inte dig utan? Läppglans, datorn, nässpray och mina darlings

Vad gör du helst en vardag?
Jobbar och tjänar pengar.Eller fikar med nära och kära

Vad gör du helst en lördagskväll? Har myskväll med min älskling eller festar med mina vänner

Vad har du mest av i din garderob? svarta klänningar och linnen

Drömjobb?
Journalist på nån spännande tidning eller på Tv, skulle gärna bli känd för nåt också hehe.



På bilden gör jag blå pannkakor i en toaster btw. Hemma hos Danny sommaren -07.

//Lina

Inga kommentarer: