Leta i den här bloggen

lördag 16 maj 2009

Lördag

Idag är det lördag för den som hade missat det. Och vad gör då jag? Jo, jag har börjat läsa Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor", har läst första delen (av 4) och tycker än så länge att den är bra, men den har potential att bli riktigt riktigt bra. Har lånat den av min far som för övrigt fick den av en jobbarkompis när han precis hade separerat från min mamma, jag tycker att det är lite komiskt. Idag ska jag även hinna med en promenad, matlagning och försöka få tag på min älskling som befinner sig i Norge denna helg.

Om någon är intresserad kan jag berätta att mitt hälsosamma liv går väldigt bra, jag tränade 2 pass i veckan, yoga och bodybalance och gick en promenad på ca 1 timme igår och det tänker jag även göra idag och imorn, eventuellt blir det core imorn med. Ingen alkohol denna helg och nässprayen har blivit delvs utbytt mot rennässans som är en mildare form av nässpray som inte är lika beroendeframkallande. Det var veckans hälsorapport.

//Lina

Inga kommentarer: