Leta i den här bloggen

måndag 8 december 2008

Resumé

Sitter hemma hos min mamma och försöker skriva klart sammanfattningen av rapporten "Digitalisering och social exklusion". Men eftersom jag har världens sämsta självdisciplin så bara MÅSTE jag kolla om det hänt nåt nytt på facebook, läsa massa bloggar, se vem som är online på msn, äta godis och nu skriva ett eget blogginlägg. Effektivt.

Annars har helgen varit bra, i fredags firade vi min pojkväns pappa som fyllde år. Vi va på bio och såg "Vi hade i alla fall tur med vädret igen". Den va inte riktigt lika bra som orginalet men absolut sevärd. Lördagen spenderades hos Ia och blev en toppenkväll även om jag kanske kunde ha tagit det lite lugnare :P. Men Ia är den bästa man kan festa med för hon blir aldrig arg oavsett hur full och jobbig jag blir. Men kul va det iaf. Söndagen blev av förklarliga skäl ganska stillsam förutom en liten promenad till kyrkan och Västerviks luciafirande. Väldigt fint och jag tror att jag fick lite mer julkänsla nu :).

Det va allt från min helg,

//Lina

Inga kommentarer: