Leta i den här bloggen

tisdag 2 december 2008

Hur lyckas man??

Detta är en ständig fråga jag får. Ganska konstigt med tanke på att misslyckanden annars är mer min grej. Oftast brukar denna fråga följas av en lite uppgiven suck och en något undrande blick (oftast från mamma eller pojkvän), men iblande följs den av ett visst mått beundran (vänner som uppskattar min konstighet, typ Cajsa).

Ja ni, jag vet inte hur man lyckas med vettiga, viktiga och normala saker men om ni vill veta hur man lyckas med följande så kan ni höra av er.

1. Dammsuga upp ett par trosor med grannarnas dammsugare och på så sätt orsaka stopp i röret.

2. Få böter för idiotiska saker som spårspringning.

3. Råka elda upp en halv handväska med innehåll plus delar av en hall, bränna hål i ett täcke samt en kartong vid olika tillfällen.

4. Däcka i en frys.

5. Kapa ca 100 sedlar i varierande valörer på mitten och få stanna kvar på jobbet till 05.00 ca och tejpa dem.

6. Gå vilse innomhus.

7. Säga fel hemadress till taxichauffören och åka runt i stan i ca 3 kvart.

8. Vakna med en bruten tå, näsblod och insmetad i cerise nagellack.

9. Tappa bort, hitta, tappa bort igen och hitta igen 17 600 kr. I mitt rum.

10. Ge en polis en pelargon för att få skjuts hem.


Ja, om någon eftersträvar följande så är det bara att höra av sig ;)

Puss o kram

//KaosLina

Inga kommentarer: