Leta i den här bloggen

söndag 14 december 2008

Goodmorning!!

Godmorgon på er! Nu har jag tyvärr vaknat, hade tänkt sova bort hela dagen men så gick det med det. Ni skulle se hur vårat så kallade kök ser ut. Disk, disk, disk...

Men kul va det igår och det är ju huvudsaken. Vi hade julbord med folk från Skäraton och några till. Verkligen jättetrevligt :D. Alla åt sjukt mycket mat och va därför lite smått sega i början av kvällen. Men med hjälp av lite alkohol och störda lekar (Rikard borde ha stryk) piggnade vi till. Jag tyckte att höjdpunkten va när jag fick skjuta med Rikards soft air gun och nästan skjöt mej själv eftersom kulan studsade. Efter det plockades pistolen bort, konstigt.

Sedan drog vi in till stan och Oléo. Alltså jag fattar inte meningen med spegelväggar och tunnelliknande miljöer... Det är hur kul som helst enda tills man ska ut och knappt hittar. Eftersom jag kände att min ekonomi inte va på topp tyckte jag att det va dags att gå hem vid 01.30, va dessutom rätt trött eftersom jag hade börjat dagen med vinlunch hos Mimmi hehe. Smart som jag inte är gick jag rakt ut i en gata så att en bil fick stanna. Snäll som jag däremot är vinkade jag lite ursäktande till bilen och det slutade med att jag fick skjuts hem av två inte jättesnygga killar i en vääääldigt snygg bil. Råder ingen att åka med främlingar egentligen, det är bara jag som får :P. Avslutade natten med att äta lussebullar och telefontrakassera min älskling tills pengarna tog slut.

Nu har jag städat och diskat hur länge som helst men det ser fortafarande ut som fan så nu hoppas jag att nån annan tar lite ansvar. Själv ska jag panta burkar för att ha råd med godis :D

//Lina

Inga kommentarer: